14 april 2012

Begonnen met scrapkaarten maken

Jaren geleden heb ik veel gescrapt, maar na mijn scheiding en in mijn nieuwe huisje kwam het er eigenlijk niet meer van. Toen ik laatst de zolder aan het opruimen was, kwam ik al mijn spulletjes weer tegen en begon het weer te kriebelen. Ben toen begonnen met scrapkaarten maken, helemaal leuk. Oké ben nog een beginneling en zie de prachtigste kaarten op internet voorbijkomen en denk dan oeps zover ben ik nog lang niet, maar ik doe mijn best en ik vind het geinig om mijn kaarten te delen op internet en het is meteen een leuke manier om een archief van je kaarten te hebben. Dit is één van de eerste kaarten die ik heb gemaakt.

1 opmerking:

  1. Hihi, ik ben even komen kijken naar je allereerste blogpost. Wat leuk :-) Toen maakte je al zo'n mooie kaarten! En ondertussen zijn ze NOG mooier geworden!
    Ik ben helemaal fan! :-D

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita