12 mei 2012

Tja daar was ik al bang voor .....

Eindelijk weer een kaartje gemaakt. Weer even tijd en iets minder pijn van mijn nekhernia die de laatste tijd weer erg opspeelde. Gisteren weer naar fysio met accupunctuur geweest en nu zit het allemaal weer wat losser. Van die kramp in je arm word je nou ook niet echt vrolijker pffff. Maar waar ik dus al een beetje bang voor was, in mijn vorige bericht vertelde ik dat ik een aantal copics sketch markers had besteld voor het inkleuren van het haar, en tja ik moet bekennen wat kleurt dat geweldig zeg, dan merk je toch wel het verschil. Die flexibele punt (hoe heet dat ook alweer, geloof penseelpunt) dat vind ik geweldig, maar ook wel een aanslag op je portemonnee, dat wordt ben ik bang heel hard sparen hahaha. Dit is mijn kaartje geworden, helaas komen de kleuren niet helemaal over.
Zien jullie wat ik ingekleurd heb met de copics en wat ik heb ingekleurd met de spectrum noirs. Ik ben benieuwd.

2 opmerkingen:

  1. Ik vind het weer een plaatje geworden Anita.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje Anita,lief dat meisje,en zo mooi ingekleurd.
    Prachtig papier gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita