1 juni 2012

Ondanks dat ik ziek ben, toch nog maar een kaartje gemaakt!

Pfff lekker weekje hebben we hier in huize Meijer, dinsdag werd Nick ziek, woensdag mijn persoontje en vanavond is Dani begonnen. Allemaal geveld door een buikgriep. Vanavond toch nog maar een kaartje gemaakt om me even te ontspannen en mijn gedachten te verzetten hier in de ziekenboeg. Wederom ingekleurd met copic sketch markers, flexmarkers en spectrum noir markers.
Duik nu zo maar mijn bedje in, want zal wel weer een onrustig nachtje worden. Allemaal een fijn weekend!

5 opmerkingen:

  1. Het is echt een schatje geworden Anita.
    Beterschap voor jullie allemaal.

    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Anita.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks dat je ziekjes bent, een heel mooi kaartje geworden. Heel veel beterschap, jullie 3tjes.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurencombinatie. En het kleuren gaat je ook goed af zie ik, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita