11 augustus 2012

Alles mag dus ook een vintagekaartje!

Vanavond gezellig uiteten geweest met een collega van me, was erg lekker maar zit me toch een partijtje bomvol pffff, eet normaal in een week nog niet zoveel hahaha, zit nog steeds vol. Was om half 10 thuis, heb toen eerst even een rondje bij jullie gemaakt en het begon toch weer te kriebelen zal ik wel nog een kaart maken, zal ik niet, is wel erg laat en ja toch maar gedaan, tja het blijft een verslaving hé ;>). Dit keer weer eens een vintagekaartje die ik mee wil laten doen met de challenge van Een Hoop Inspiratie Scrapkaarten Challenge Blog waar dit keer alles mag, dus ook een vintagekaart. Dit is mijn kaartje geworden


Iedereen weer bedankt die een reactie heeft geplaatst op mijn 3d-kaartje, erg euk om te lezen allemaal. En ik zeg zoals telkens weer lieve mensen aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

25 opmerkingen:

  1. Tuurlijk Corrie mag als eerste haar berichtje plaatsen , je kaartje is prachtig ,maar ik zit toch in een dip poehee ik kan er even niet mee omgaan , jij lekker gegeten ik met een nieuwe volger waar ik niet door heen kom. Mijn gezicht hangt echt boven het beeldscherm het is weer een toppertje en dat zomaar van mij bedankt ha ha ha wedden dat je reageert!!
    dikke knuffel Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dan maar als tweede (misschien)....prachtige kaart Anita, echt een plaatje. Hoe later op de avond..........

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie vintage kaart ! grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Ik zag de uitdaging waar je aan mee doet en ik dacht laat ik ook maar meedoen :D.

    Fijne dag nog!
    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pracht kaart Anita, de bloemen zijn echte blikvangers.
    Heb je die zelf gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee Marianne heb ik niet zelf gemaakt die bloemen, dat zal wel heel knap zijn van mezelf. Heb ze ooit eens aangeschaft bij een webwinkel en vond ze hier wel mooi bij passen

      Verwijderen
  6. Haha, als je zo laat nog aan de freubel gaat, ben je écht verslaafd. Maar je maakt ook zo laat op de avond nog hele mooie kaarten. Mooie details ook, zoals de bloemen, het lint en de hoekjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje met leuke bloemen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Anoniem10:17

    Een mooie kaart met zachte kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vintage kaart Anita, is weer eens wat anders!
    Ik heb weer even bijgelezen en de vorige twee kaartjes zijn ook weer toppertjes hoor!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een hele mooie vintage-kaart gemaakt.
    prachtig!!
    dan is het wel erg laat geworden. ja...bij mij kriebelt het ook weleens om aan de slag te gaan. soms krijg je ideeën in je hoofd....(:
    volgens mij heb je nog vakantie en dan kan het wel zo laat....of niet!
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, Anita, dat is een prachtige vintage kaart!! En dat voor een kaart zo laat op de avond; ik kom er dan niet meer toe :-) Maar hij is super mooi geworden!! Lieve groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo het is weer een prachtige vintage kaart geworden, jij heb een hele mooie stijl kaarten maken.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anita je vintage kaart is een echte bjoetie hoor, mooi gedaan hoe later hoe mooier ze worden hahaha ik vind het toch altijd zo moeilijk een vintage kaartje maken, maar ik hou er wel heel veel fijn, dan zou je toch denken dat het niet zo moeilijk is.
    Het is in ieder geval een plaatje om te zien, wens je een hele fijne dag nog.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Anita,lief dat plaatje.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart, Anita. erg hé de verslaving
    ik heb er ook 2 kaarten maken en bloggen.
    als ik toch een meer vrije tijd had mmmmmm
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lieve en mooie kaart, leuk he dat vintage ben er nu ook veel mee bezig.
    En ja zou ook wel graag meer tijd willen om kaarten te maken maar er zijn ook nog andere dingen die gedaan moeten worden. Fijn om te lezen dat je lekker bent wezen uit eten even er lekker uit.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie vintage kaart! Prachtig gemaakt en dat nog zo laat op de avond! Ik ben altijd dagen lang bezig met een kaart. Ik zou willen dat ik het wat vlugger kon! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Aniet dank je wel voor je berichtje heb hem beantwoord en dit kaartje wat een schoonheid is het geworden mooie kleurtjes en ja vintage blijft mooi om te doen.

    Fijne zondag en liefssss Jolanda

    ps werk ze morgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoe later op de avond hoe mooier de kaart *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende vintage kaart Anita en dat voor zo laat op de avond.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel mooi kaartje Anita. Bedankt voor je deelname aan de challenge van EHI.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. mooi vintage kaartje anita

    ook dat zacht oranje heel mooi

    gr roelie S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi vintagekaartje, Anita. Mooie kleuren heb je voor het kaartje gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita,

    wat ene mooie kaart!! En als ik dat zo lees snap ik er werkelijk niets van. Half 10 thuis, dan eerst even bloggen en dan nog een kaart en hem dan voor kwart over twaalf op de foto en op je blog geplaatst. Veel pepertjes gegeten met je vriendin?? Hahahaha.
    Leuk dat je met deze kaart meedoet bij onze challenge van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita