15 december 2012

Dat is weer eens wat anders dan zaklopen!

Gisteravond maar weer eens een kerstkaartje gemaakt, al moet Aniet eerlijk gezegd wel een beetje toegeven dat ik een beetje kerstkaartenmakenmoe ben momenteel. Het is dat je zulke leuke digi's en stempels hebt maar het versieren van een kerstkaart blijf ik nog steeds geen appeltje eitje vinden hoor. De inspiratie op dat gebied is een beetje spoorloos geloof ik. Geef mij maar diep in mijn hart bloemetjes, zachte kleurtjes en dat soort dingen, dan is Aniet toch het meest in haar nopjes. Maar goed waar heb ik het over er is niemand die mij verplicht om kerstkaartjes te maken, dus Aniet doet het zich zelf aan. Jeetje mina, ik druk me weer lekker uit, nou lijkt het net of het een straf is voor mij om kerstkaartjes te maken, nee dat zeker ook weer niet want ik heb ze met heel veel liefde en vreugde gemaakt, maar nu dus gewoon eventjes kerstkaartenmakenmoe, of zal het gewoon zoals ieder jaar de decembermoeheid zijn, dat kan natuurlijk ook ..... Mijn vader is zo lief om vanavond even op te passen want ga zometeen mijn gespaarde centjes voor mijn kanjertjes en mijzelf ophalen bij mijn broer in de kroeg, want een appeltje voor de dorst zo tegen de kerstdagen is nooit weg natuurlijk. Oké het is dan wel mijn eigen geld maar toch wel fijn om 2 envelopjes te kunnen halen waar je het hele jaar voor gespaard hebt, en Aniet zegt altijd maar zo anders had je het toch wel opgemaakt als het geld in je portemonnee had gezeten en nu gooide ik iedere week een bepaald bedrag in mijn eigen spaarkasje. Ja denk nu niet dat Aniet meteen een kapitaal in huis heeft vanavond want zoveel spaar ik niet maar het is maar het idee, geeft toch altijd een beetje het gevoel dat je de loterij gewonnen hebt ...... Oh ja ik dwaal geloof ik weer eens goed af dit kerstkaartje wil ik mee laten doen met de challenge van de Creatieve Zebra waar de opdracht deze keer is maak een kerstkaart nou kijk die heeft Aniet dan ook gemaakt, kijk hem eens lekker springen, het is net zaklopen maar dan net even anders ....... Gisteren toen ik thuis kwam van het werk lag er een hele mooie kerstkaart van Cindy op me te wachten en vanmiddag kwam de postbode een hele mooie kerstkaart van haar moeder Corrie brengen, dank jullie wel toppertjes, heel lief van jullie.


Dank jullie wel weer toppertjes voor de reacties op mijn kerstkaart van gisteren, ze zijn weer gelezen met een glimlach van oor tot oor. Super, het was weer genieten. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

63 opmerkingen:

  1. Wat eenmooie en grappige kaart heb je gemaakt!!! Heel leuk plaatjei in die sok!!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anita, je kaartje is echt superschattig en vrolijk geworden...ook zonder inspiratie haha.
    Ik wens je veel plezier in de kroeg. Gaje dan naar Amsterdam?
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke vrolijke kerstkaart Anita. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anita,

    je kerstkaart is weer een schatje hoor..lief stempeltje en leuk aangekleed..je kaartje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart, echt super. Ik heb weer genoten van je verhaaltje ;-)
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer je best gedaan hoor op dit kaartje,
    want hij ziet er geweldig uit, toppie.

    Gezellige dagen, grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje Anita
    het is een droppie die stempel

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je vader even komt opletten, zeker als het is om centjes te gaan halen. Je kerstkaart ziet er weer fantastisch uit!
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er weer mooi uit Aniet, lieve zaklopende Tilda, heb nog een paar kerstcreaties in concept staan, maar heb vanmiddag de kaarten klaargemaakt voor de post, dus kan ik nu ook eens weer andere maken want kerstkaarten zijn nu weer voor volgend jaar....

    groetjes en een fijn weekend verder Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, wat een herkenbaar verhaal maar ik ben er ook helemaal klaar mee hoor! ik bedoel de kerstkaartjes natuurlijk, je kaartje ziet er wel gezellig uit Anita.
    Fijne avond

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtig stempeltje gebruikt, en met dat rode, ook al is het jou misschien te knal, fleurt de kaart op.
    Fijn weekeind,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Soklopen! Dat doen we hier alleen als het heel erg glad is. En dan is het meer sokglijden!
    Leuk kaartje.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toen ik begon met lezen dacht ik wat heeft ze het toch over zaklopen, maar toen ik je kaart zag begreep ik het meteen. Wat een leuke stempel heb je gebruikt. En ondanks dat je kerstkaartenmoe bent heb je toch een hele mooie kaart afgeleverd.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kaart is ook supermooi. Leuk als je die toegestuurd krijgt.
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Is niks mis mee hij is weer heel mooi.
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anita wat heb je een leuk en vrolijk kerstkaartje gemaakt. Ondanks je kerstkaartenmoe bent. Eerlijk gezegd heb ik het ook een beetje gehad met kerstkaarten maken, heb ook wel weer eens zin in iets anders. Bloemen, vlinders, lieve kleurtjes. Fijn weekend verder,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik vind hem toch weer mooi hoor al zeg je dat je kerstkaartenmoe bent.ikzelf ben al met iets anders bezig was het ook een beetje moe .maar je krijgt er ook wat van terug moet je maar denken .
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi,
    Ziet er weer mooi uit. Ik ben t ook wel een beetje moe, al blijft het ook leuk, maar na zoveel kaarten is de puf er een beetje uit. De ontvanger van deze kaart zal dit echter niet merken en er heel blij mee zijn.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele leuke kaart Anita,leuke afdruk ook.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leukerd is dit weer Anita en ja ook ik ben een beetje kerstkaarten moe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk kaartje Anita!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij is leuk, we moeten nog ff doorbijten en volgend jaar een beetje eerder beginnen, want we zijn bijna allemaal wel een beetje kerstkaarten moe, sterkte met de laatste kaartjes

    liefs van Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt!! En jullie filmpje, geweldig!! Geniet van je gespaarde centjes, groot gelijk!!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi kaartje heb je weer gemaakt Anita.Veel plezier vanavond.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ziet er weer prachtig uit Bedankt voor je lieve berichtje Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Weer een mooi kaartje! en ja, ook een beetje kerstkaart moe....
    liefs, Carla
    l

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Anoniem21:53

    Ook deze kaart is erg mooi Anita,nog even en dan komen de gewone kaartjes er weer aan.Fijne zondag groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettend lief kaartje Anita leuk met dat lichte blauw een toppertje hoor, en ik ben ook een beetje kerstkaarten moe hoor en er zijn vast nog meer maatjes met deze ziekte zal ik maar zeggen.
    iefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou je hebt gelijk hoor Aniet met wat gespaarde centjes in deze maand kan iedereen wel gebruiken, want het is gewoon allemaal xtra duur en dat vanwege kerstmis denk dat de gedachte van kerstmis allang ver te zoeken is, maar goed ff over je kaartje meid het is een schatje en wat een leuke digi vind het juweeltje.

    Slaap lekker straks en liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat mooi gemaakt weer Anita, ik zit nog na te genieten van je filmpje, super gedaan hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Snap wel dat je een beetje kerstkaartjes moe bent, ik heb namelijk hetzelfde. Je hebt eigenlijk alles al gedaan en dan zit je maar naar dat kaartje te staren en te denken wat zal nu eens doen. Of bedoel je dat niet?
    Je kaartje vind ik toch weer prachtig hoor.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige kaart! Supergave stempel en zulke leuke details. Ik vind het supergaaf geworden. En voor wat betreft de kaart, heeeel graag gedaan! Fijne zondag. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou hij is anders wel weer heel mooi hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou snap jij dat nu Anita, ik heb alle kerstkaarten tegelijk gepost, dan krijg je hem van Cindy eerder het geeft niet hoor je hebt hem gelukkig ontvangen, want meneer Post nl lust ik wel rauw zo langzamerhand. ook ik dwaal af, je hebt er weer een schatje van gemaakt,ven ja kaart dan hè,,,meisje maak toch tussendoor lekker een gewone kaart ,doe ik ook , het houd je op de been haha wat de kerstkaarten betreft, fijne zondag.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een sweety is dit nu weer.......heerlijk kaartje en wat voor stempeltje heb je nu weer gebruikt????? Ik zie steeds weer nieuwe die ik nog nergens ben tegen gekomen. Wat zijn er toch veel hè!Ook ik ben de kerstkaarten helemaal beu maar als ik er niet teveel "nieuwe" bij krijg de komende dagen dan moet ik er nog 2.....dat is te overzien toch?
    Sterkte ermee meis, liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ha Aniet,
    deze is ook weer erg leuk! Inspiratie of niet, het is je weer gelukt hoor!
    Maar ik herken het helemaal. Vanmiddag (of eigenlijk gisterenmiddag, want ik heb nachtdienst) heb ik de conclusie getrokken: ik kan geen kerstkaarten maken. Ach, je kunt ook niet alles, toch?
    Fijn zo'n extra zakcentje voor de kerst! ga je er wat leuks meedoen? Cadeautjes onder de boom??
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hij is weer helemaal toppie Anita.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een prachtige kaart en leuk stempeltje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Dit kaartje is weer superleuk. Wat een gave digi en lieve kleurtjes. Kerst is er bijna en dan kun je weer aan de valentijns kaartjes hahaha.
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. OOO wat een schatje is het weer geworden zeg, beeldig. Hij huppelt als het ware van je kaart af, zo grappig. ik moet altijd zo lachen om de verhalen die je erbij schrijft, heerlijk, zo herkenbaar vaak, ik geniet daar echt van. fijn dat je een appeltje voor de dorst hebt, ook al heb je het zelf gespaard, je hebt het toch maar mooi gedaan! Trouwens, mag ik weten waar jij dat applique "spul" koopt, je gebruikt dat met een fohn? Ik ken het niet maar heb het bij jou al een paar keer gezien en vind het schitterend.
    Fijne zondag, liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. wat een schattig kaartje weer en het is waar, wat in je zak zit verdwijnt zomaar dus heerlijk zo'n spaarpotje!

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuk kaartje heb je er weer van gemaakt, Anita! Super schattig plaatje is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Anoniem11:33

    Hi Anita,

    Ik begrijp wat je bedoeld, ik ben ook kerstkaartje moe. Het is allemaal leuk, en ik ben trots op wat ik heb gemaakt, maar ik wil nu weer gewone leuke kaartjes maken, zonder boom of klokjes hahahaha.

    Ik vind je kaartje wel onwijs leuk! Het afdrukje is super.

    Ik wil gelijk even reageren als DT van de creatieve zebra.

    Anita, ik wens je alvast fijne dagen! Geniet ervan!!!

    Lieve groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Anoniem11:40

    Wat een leuke vrolijk kaart!
    En grappige stempel/digie zeg!
    Fijn dat je weer meedoet bij de creatieve zebra!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een schattig en heel vrolijk kaartje! Maar je kerstkaartjes moeheid is goed voor te stellen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een mooie en geweldig leuke kaart weer Anita, om vrolijk van te worden.

    Liefs Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel herkenbaar Anita, ik ben er eigenlijk ook een klein beetje klaar mee. Straks weer fleurige kaartjes met heerlijke zoete kleurtjes. Toch is jouw kaartje heel erg leuk geworden hoor.
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ooooh wat een prachtige kaart! Ik ben helemaal weg van de miniatuurtjes die erop zitten! Zijn die van hout? De kaart is ook heel mooi van kleur en erg leuk ingedeeld.

    Groetjes, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je mij je adres mailt wil ik er wel een paar opsturen.
      Je kan mailen naar ffenneke@yahoo.com

      liefs Fenneke

      Verwijderen
  49. hihih wat een enorm leuk stempeltje!! \Echt topp! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Het ziet er weer prachtig uit!
    groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Bedankt voor je tip Anita, superfijn om te weten,

    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Prachtige kaart, Anita. Ik snap het wel hoor, kerstkaarten moe. ben ik ook wel een beetje. toch wil ik nog even door gaan. alvast weer voorraad voor volgend jaar.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Een heel lief en schattige kaart Anita! Een mooi vrolijk geheel! Ik heb ook onderhand genoeg van het kerstkaarten maken, gelukkig nog maar even en dan hoeft ht even niet meer! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooie kaart en ja ik heb ook wel een beetje genoeg van de kerstkaarten maken.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat heb je toch weer een prachtige vrolijke kaart gemaakt!! Mooie kleurtjes en stempel, supermooi!!!
    Lieve groetjes,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wat een leuk, vrolijk kaartje Anita!
    Lieve groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Een hele leuke kerstkaart hoor!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hoi Anita,

    wat een grappig kaartje met het ventje dat aan het zakken lopen is. Ik wou dat ik wat meer tijd had om kerstkaarten te maken, 't is hier zo druk dat ik niet achter mijn tafel belandt.

    Je kaart is weer super leuk geworden, in januari kan je weer van start gaan met gans andere kaarten :-)

    Vele groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Anita,

    Wat een super leuke kaart en dan die digi dat ventje in die sok geweldig leuk. Geweldig dat appeltje voor de dorst het is net wat je zegt als het in je portemonnee zit dan geef je het uit en nu lekker aan het einde van het jaar een je zelf gespaarde envelopjes ophalen.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  60. lekker anta een zakje met spaargeld op halen zo eind van het jaar en anders was je het waarschijnlijk al weer kwijt geweest

    je kaart is een dotje met het meisje in de sok het bontrandje weer erg mooi er bij

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita