15 januari 2013

Willen ze mij bij blogger aan de man hebben of zo!

Wat een sneeuw hé, het is hier nu alweer begonnen en ik heb er toch zo'n bloekhekeltje aan, geeft alleen maar rotzooi, je loopt op straat alsof je op eieren loopt door de angst dat je gaat vallen, waar er gestrooid is, is het een grote blubberzooi dat je meteen natte voeten hebt, nee geeft mij maar lekker het heerlijke vriesweertje met het zonnetje erbij, dan maak je Aniet pas blij, goh kan nog rijmen ook zie je dat. Maar goed voor de kinderen is het natuurlijk wel weer eventjes genieten. Zo moppersmurfin heeft weer even gesproken. Heb gisteravond nog even aan een kaartje gewerkt want ik wou nog meedoen aan de bingo bij GeWe Hobby Challenge, alleen weet ik nu niet of ik het goed gedaan heb, heb namelijk gekozen voor stempel-tekst-stans en stans-parels-bloemen, 2 rijtjes dus en eh misschien heb ik dan wel een valse bingo en moet ik een liedje zingen maar je kan toch ook 2 rijtjes in ene goed hebben, tenminste kan ik me nog wel herinneren van de bingo op de camping vroeger. Ach wat maakt het ook uit, bingo heb ik zo en zo, en weer met plezier dit kaartje gemaakt en daar gaat het toch om. Als je er maar lol in hebt. En dat heeft Aniet dus dat zit wel goed. Maar weet je wat ik me nu afvraag, willen ze mij bij blogger aan de man hebben of zo, op de laptop blog ik nu met google chrome omdat het daarop wel snel werkt, op de computer heb ik google chrome maar aan de wilgentak gehangen want jeetmeneetje wat duurde het daar lang zeg voordat ik een site had geopend, kon gerust de wasmachine leeghalen en de was ophangen, en kwam ik dan naar beneden zag je nog dat rondje draaien, nou nee daar kan Aniet dus niet tegen, werd er gewoon opgefokt van. Maar goed ik dwaal weer af weer terug naar het feit of blogger mij soms aan de man wil hebben. Als ik bij sommigen van jullie lieve bloggertjes een kijkje kom nemen zie ik opeens in mijn linkerooghoek allemaal mannen tevoorschijn komen in allerlei leeftijdscategorieën, dacht bij mezelf wat is dit nu weer, is het reclame van Lexa, kreeg zelfs al een flirtverzoek, alhoewel dat was dan weer van een vrouw. Heb volgens mij nog nooit reclame gezien op blogger maar nu dus wel, zien jullie dat ook of komt dat soms door google chrome. Maar eh blogger bedankt en heel lief van jullie maar Aniet hoeft nog even niet aan de man dus dan weten jullie dat, misschien een reclame voor leuke hobbyspulletjes dan hebben jullie misschien nog wel een kansje dat ik toehap. Oh oh de vlokjes worden weer steeds groter als ik naar buiten kijk, doen jullie allemaal voorzichtig als jullie naar buiten gaan!


Welkom Lotte en Josje op mijn blog, helemaal gezellig dat jullie volger zijn geworden. En wat heb ik toch weer genoten van jullie superreacties op mijn witte kaartje van eergisteren, goh wat was het glimlachje weer goed aanwezig, heerlijk. Dank jullie wel. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer!

95 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie, kaart, tekst nou ja alles op de kaart. Gr. anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem14:34

    Wat een gezellig kaartje!
    Mooie details!
    Je blog ziet er ook mooi winters uit!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een plaatje Anita, wat die mannen betreft nee daar heb ik gelukkig geen last van, wat dat nu weer is.
    Maar ook ik dwaal af, wat heb je een prachtige kleuren gebruikt, het is weer een toppertje hoor!!!!
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks dit winterweer heb je toch maar weer ff een superrrkaartje gemaakt wat een toppertje
    Laat die mannen maar voorbij gaan Anita ,want dan is het gebeurd met knutselen haha ;)
    Liefs van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw! wat een prachtige kaart.
    Mooie kleuren combi.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anoniem14:42

    Hij is mooi! Wat een lieve afbeelding! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anita,
    Je kaart is prachtig! Zulke mooie kleuren! Groetjes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mannen heb ik geen last van, maar van de sneeuw wel. Die ligt hier al van vanmorgen. Een lekker dik pak. Heb mijn boodschappen maar lopend gedaan. Maar je kaartje is leuk, want daar kwam ik naar kijken;-) groetjes Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt helemaal gelijk Anita; ik heb het al gehad met de sneeuw, maar voorlopig komen we er nog niet vanaf. Ik zie liever sneeuwvlokjes op mijn kaartjes, dan buiten. Wat heb je weer een prachtig kaartje gemaakt.... je gaat als een speer! Heb je de kaartenmolen nog niet vol?
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh wat is ie weer mooi Anita,en van die mannen heb ik geen last.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje heb je weer gemaakt. ik gebruik ook Google chrome maar van mannen heb ik (helaas hahaha) geen last. Nee gekheid hoor ik ben gelukkig met mijn eigen ventje. Maar ik zie dus geen mannen in de zij balk
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig Anita je kaartje, en wat leuk dat je
    aan de bingo hebt meegedaan hihihi, weer eens
    wat anders toch.
    Hier ook een pak sneeuw hoor, als Vernom zo uit
    school komt weet ik zeker dat hij zijn slee komt
    halen en dat ik hem dan weer een poos niet zie.
    Ik gebruik al heeeel lang Chrome, bevalt me
    uitstekend, en ik heb geen last van reclames
    hoor, heb je niet stiekem iets mee geïnstalleerd waardoor dat in beeld komt ?
    Suc6 ermee iig, lijkt me lastig om weer weg
    te krijgen.

    Een fijne week nog,
    liefs Erica xox

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Aniet,

    hier in het noorden geen vlokje gevallen.
    brrr maar koud is het wel.
    Laat die mannen maar niet horen dat je bent te lokken met knutselspulletjes ha,ha.
    wie weet breng je ze op een idee.
    Maar het is weer een dot van een kaartje.

    lieve groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk kaartje, ja en hier ook veel sneeuw...en mannen.. niet gezien (nog niet tenminste).

    Liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een beauty!!! dat heb je weer prachtig gedaan!

    Mijn blog wilde jouww toch aan de man hebben haha!! Bij mij kwam het omdat mijn instellingen verkeerd stonden. Ik heb ze nu goed gezet, dus als het goed is, kun je ze nu niet meer zien!!

    Hier sneeuwt het heel de dag al (nog steeds) en er ligt inmiddels een flink pak sneeuw! Heerlijk vindt ik het! Maar voor de mensen die erop uit moeten, lijkt het me minder fijn!!

    Maar om even terug te komen op je kaartje: ik krijg gelijk de kriebels om ook weer aan de knutsel te gaan! het punt is alleen dat het daar stervenskoud is. Er hangt wel verwarming, maar het is niet geisoleerd, dus met deze kou krijg ik het niet warm gestookt! Zit ik daar met een dikke trui aan haha! Ik heb al eens zo'n klein kacheltje erbij geprobeerd, maar je wilt niet weten hoevel energie dat ding kost. Dus ja, dan niet zeuren en een dikke trui aan he ;-)

    xxx Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aniet wat een prachtige kaart! Schitterend en wat kleurt het mooi bij elkaar! Wat een ellende die pc's en blogger!!!! Sinds zaterdag wil het bij mij niet meer zo lukken, laptop loopt steeds vast. En steeds wanneer ik een reactie bij iemand wil typen...zo irritant...grrr. Ik zit nu achter een antieke pc die ik nog heb weten aan te zwengelen...zucht... Gelukkig heb ik meer verstand van freubelen hahaha!! Succes met de sneeuw!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anita,

    Ik heb Google Chrome er weer afgehaald, vond het 10 keer niets en kreeg ook dingen die ik niet wilde op mijn pc maar geen mannen zoals jij.....lol. Sneeuw is heerlijk om te zien maar voor mij hoeft het ook niet. Ik ga het liefste op de fiets naar het dorp maar ik ben op de fiets echt bang nu, je hebt zo wat gebroken en daar zit ik niet op de wachten. Gelukkig hebben we een auto dus dan pakken we die maar, moest vanochtend al naar de huisarts met mijn mannetje want daar zat geen beweging meer in, hij kon niet voor of achteruit en kreeg zelfs zijn schoenen niet aan hihi. Nu blijkt hij accute spit te hebben. Gelukkig niets ernstigs maar evengoed vervelend, gewoon even afkijken dus, oefeningen doen en masseren en dat laatste zit wel goed want dat is mijn beroep dus daar boft hij dan weer mee.
    Je kaartje vind ik superleuk, mooi met die stempels erop, en tja, met bloemetjes zit je altijd goed. Mooi geheel.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is weer een echte topper Anita! Ziet er toch maar weer super uit, bingo of geen bingo voor mij is dit kaartje een hele goede bingo!! En ja, die mannen ben ik niet tegengekomen en de sneeuw wil vandaag in het Noorden ook niet vallen...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anita,
    Deze is weer erg leuk, wat mooi ingekleurd, super van alles er op en er aan en..zelfs de strikjes ontbreken niet..hihi..
    en nee..ik stuur geen mannen op je af...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart weer, Anita. Ben zelf gek op oud roze. Wat betreft die mannen; ik heb ze nog niet gezien. Ha ha. Ik ben wel benieuwd want je maakt me nieuwsgierig. Zelf gebruik ik ook google chrome en dat was met toch ook langzaam maar dat had volgens mijn zoon te maken met het wireless internet. We hebben sinds dit weekend een toeter van een antenne op het computerburo maar het werkt wel. Aanzienlijk sneller dus ik ben tevreden. Want dat rondje dat maar bleef draaien kwam me maar al te bekend voor. Je witte kaart met gekleurd afdrukje is ook erg mooi geworden.

    groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Anita,
    Wat heb ik weer genoten van je verhaaltje en wat die mannen betreft daar heb ik geen last van en van de sneeuw trouwens ook niet want zit nog met m'n pootje op een stoel en strompel een beetje door het huis de douche 's-morgens lijkt wel een survivaltocht haha maar we komen er wel.
    Wat betreft je kaartje erg mooi weer en ook je vorige is een schatje. Ik hoop snel weer iets op mijn blog te kunnen zetten dus tot ziens.
    liefs jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een beeldschone kaart Anita, ik vind hem zo mooi de kleuren alles eigenlijk vind ik het een toppertje.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een geweldig leuke kaart heb je weer gemaakt Anita.
    Ik heb nog geen mannen gezien op mijn blog ik heb dat wel vaker op Facebook.
    Maar ik heb al een lieve man dus negeer ik dat maar gewoon.
    Hier in Limbo land ligt gelukkig nog niet zoveel sneeuw maar inmiddels is het wel al de hele middag heel zacht aan het sneeuwen voor mij hoeft het nu niet meer hoor .
    Ik vindt het wel mooi uitzien maar daar is alles ook mee geschreven
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Anita,ik vind je kaart heel mooi geworden.
    Ook ik heb geen mannen op mijn blog gezien.Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Stel je voor Anita aan de man. Daar zitten wij voor niks tussen hoor. Stel je voor dat je dan geen tijd meer zou overhouden om kaartjes te maken om nog maar te zwijgen over deze gezellige babbel die we zouden missen. Nee hoor geen denken aan. Je kaartje is weer een prachtexemplaar. Ik vind vooral de stempel van happy birthday van een zeer verfijnde soort.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Van Google Chrome kregen onze pc's maanden geleden al de hik dus daar doe ik niks mee dus gewoon toch maar weer alles op Internet Explorer. Blogger is een hoop gezeur, foto's doe ik nu door HTML aan te klikken en ze tussen de geschreven tekst te plaatsen en dat gaat prima want Picasa kreeg ik helemaal niet vor elkaar en mannen....neen gelukkig niet, ben blij met/heb genoeg aan de ene die ik heb whahaaaaaaaaaaaa! Maar op een Duits blog had iemand al een enig plaatje van een vrouw die met een pistool op haar pc gericht zat, zij werd ook helemaal KRANK van alle reklame, geen idee hoe dat allemaal komt!
    Nou ja, we schrijven weer boeken vandaag dus.....hoogste tijd om te zeggen dat je kaart een plaaaaaaaatje is Anita!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Anta
    Tjee dat is ook wat met al die mannen ,ik heb er geen last van is maar goed ook ben al aan de man ha ha.
    Je kaart ziet er weer erg leuk uit Tilda is weer zo mooi ingekleurd.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart, mooie kleurencombinatie Anita.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het is weer een prachtig kaartje Anita. En ja hier ligt ook een dikke pak die lag er vanmorgen al toen ik om 06.15 opstond.En jou aan een man ik zal niet durven!!!zelf eb ik gogle chrome en ik heb nergens last van.groetjes Margo.






























    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een toppertje is je kaart weer Anita, en nee hier ook geen mannen te zien , je krijgt wat je toe komt lol!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooi kaartje.
    En die mannen heb ik niet gezien op blogs.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wowwww prachtige kaart Anita. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Anoniem16:42

    Prachtig is je kaart geworden en mannentjes heb ik niet gezien op mijn blog.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zag ook nog geen mannen voorbij komen Anita! Maar wel je kaartje en dat is weer een supergeslaagd exemplaar!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Altijd weer heerlijk om je blog te lezen, Aniet. Weet niet hoe je het doet....maar nee, geen mannen te zien hier :o)
    Wel je kaartje en dat is weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart Aniet, bij jullie sneeuw, hier in Drentheland nog niet, het is wel erg koud en het vriest alweer enkele graden.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nou het is weer een plaatje Anita,
    Nee ik zie geen mannen, wel twee aan de keukentafel, misschien op mijn laptop, daar heb ik Google Chrome op.
    Neem het advies van Corrie maar ter harte.:)
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik heb geen last van mannen op mijn blog:) Toch niet stiekem op RP gekeken? Je kaart is weer een topper hoor, heerlijk van kleur ook!!! En wat een enthousiast bericht over de fietstocht van onze zoon, super om te lezen!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel lief kaartje Anita...ook ik zie geen mannen,.....maar ook geen hobbyspullen....
    succes met de challenge
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Anita

    Wat een geweldig mooi en lief kaartje heb je weer gemaakt.Top.
    Gelukkig was het hier droog en de wegen vrij want ik moest naar het A.Z.M. voor controle vanmiddag en vind sneeuw dan echt 3x niks. Gelukkig begon het met heel fijne poedersneeuw toen we terug kwamen en nu is het hier dus ook wit en koud.

    Nee bij mij nooit msnnen op mijn blog gezien ,ben hartstikke tevreden hoef geen ander.
    Wel bij facebook of hives daar vliegen die ook om de oren ,snel negeren en naar datgene wat ik daar doe.

    Fijne avond.

    Liefs Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Deze is prachtig Anita. Heel leuk gemaakt. De stempelafdruk is prachtig. Leuke kleuren en een mooie indeling. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Nou ik zie geen mannen voorbij komen hoor. Denk dat ze dat speciaal voor jou doen, haha.
    Leuke kaart weer hoor.
    liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hij is weer mooi hoor Aniet, ik zie geen mannen hier hoor, ze weten natuurlijk dat ik die periode al heb afgesloten hihihihi.
    gr. liesbeth
    ps. misschien als er hele knappe lieve voorbijkomen?????die ook nog creatief is? ze zijn er wel hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtig kaartje Anita! Schitterend.....gek wordt je soms van al die reclames op je blog en ook op faceboek.....je moet daten, afvallen, stoppen met roken en weet ik veel wat allemaal nog meer...ik negeer alles maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een prachtig kaartje Anita, geeft een beetje een vintage uitstraling door de kleuren, heel mooi!
    En mannen...heb ik ook nog niet gezien hoor;)
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  46. OOOO WAUW Aniet wat een gaaf kaartje is dit enne mij willen ze bij me e-mail ook aan de man brengen dan komt die reclame dus ook nou gewoon wegklikken dus, maar is wel irritant.
    En wat die sneeuw betreft ja mag van mij ook verhuizen, want ik ben net als jij bang en het geeft een rotzooi vooral als je plavuizen in huis hebt liggen dweilen met de kraan open dus hihi.

    Liefsssssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hihihi, wat een verhaal weer.....maar je kaart mag er zijn hoor...wát een plaatje. Heel mooi gedaan en schitterende kleurencombi...ik houd er van!
    Wat die mannen betreft....nee joh, dat doen ze bij mij niet....ik ben al 35 jaar getrouwd, hihi maar zonder gekheid...ik zie ze niet hoor, gelukkig.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat heb je toch weer een prachtige kaart gefreubeld!! En weer een prachtverhaal erbij.....ik ga je denk ik niet blij maken, door te vertellen dat hier (nog) geen sneeuw ligt, en het heerlijk vriesweer is met een zonnetje....
    Sterkte daar met de sneeuw.....
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  49. jij maakt wat mee maar mannen zie ik ook niet hoor en heb ook google chrome ,maar blogger weet dat jij alleen bent . je kaartje is weer als vanouds mooi.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Prachtig kaartje Anita!

    San x

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Mannen??? Nee die zie ik niet. Ik gebruik wel Google Crome en dat gaat perfect. Helemaal nergens last van. Met Explorer lukt het bij mij helemaal niet. maar mannen?? nee die zie ik niet.
    Je kaartje is weer prachtig
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  52. hoi Anita, ik sluit me maar weer aan in de lange, lange rij. Alweer zo'n schatje in het roze hihi, echt een liefie hoor en ik zie geen mannen ronddolen hoor, ik weet niet hoe het kan, misschien ligt het aan de provider of aan de sites waar je de achtergronden van de blogs kan halen, geen idee, groetjes weer en ik hoop dat je toch mee mag doen met de challenge bij GE-WE, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Whaha wat een verhaal weer Anita. Heb geen man voorbij zien komen, geen idee waar dat aan ligt. Hier ligt ook een een pak sneeuw, heel mooi om te zien achter de raam. Maar als je erdoor moet is het minder. Je kaart is weer een prachtexemplaar. Mooi de hoekjes.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Schitterende kaart, Anita. En valse bingo of niet een liedje zingen vind ik wel wat. Wel opnemen zodat wij het ook kunnen horen. Ik zie ook veel reclame voorbij komen. Maar dat meer over kleding en mobieltjes.Geen mannen.
    Fijne avond.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hier ligt ook een dik pak sneeuw, morgen lekker met de slee weg met ons Yorga al ben ik wel een beetje huiverig, omdat ik 2 jaar geleden mijn pols heb gebroken tijdens de eerste sneeuw die viel. Je kaartje is weer een bjoetie!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Anita, ik heb weer genoten van je verhaal, schitterend! Hier komen ook geen mannen voorbij hoor! Je kaartje is prachtig, mooie kleuren en leuke stempel.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hoi Aniet,
    ja ik denk het wel. Ik denk dat ze bij Blogger denken: die Aniet, dat is toch zo'n leuke, gezellige dame, die moeten we niet laten lopen.
    Accepteer het maar gewoon. Ik zie namelijk niest voorbij komen, geen reclame, niets van dat alles. Alleen jullie leuke berichten!
    Je kaart is overigens heel erg mooi.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wat heb je een leuk kaartje gemaakt Anita, mooie teksten ook! En de kleuren zijn ook weer toppie! Ik heb nooit mannen die in beeld komen verschijnen, wel vaak vrouwen in de rechter zijbalk als ik op de labtop zit. Maar de meeste berichtjes doe ik via mij ipad en dan heb ik er geen last van. Helaas lukt het nog niet om via de ipad een berichtje met foto op mijn blog te plaatsen, dat zou wel fijn zijn. Nu moet ik elke keer helemaal de labtop opstarten om iets te plaatsen. Die sneeuw hoeft voor mij ook niet meer hoor, mijn zoontje is vandaag maar gaan lopen naar school, want op de fiets vond ik veel te gevaarlijk. Laat het maar snel weer voorjaar worden!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Een heel mooi kaartje, mooie kleuren en prachtige hoekjes.
    Ik heb geen mannen en sneeuw gezien, alle sneeuw is aan ons voorbij getrokken, gelukkig!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wauw wat ontzettend gaaf gemaakt weer Anita, ik vind hem schitterend!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  61. heel raar verhaal van die mannen, bij mij doet het ook gek, kan niet meer de opmaak bepalen van de tekst en zo, foto's uploaden gaat ook heel anders, nou ja hij doet het nog. Sorry snappen van je \bingo snap ik niet maar het is een leuk kaartje geworden

    groetjes coby

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Zie geen mannen voorbij komen, dus ??? ik weet het niet
    Je kaart is in iedergeval weer prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Anoniem21:25

    OOo wow Anita wat een super gaaaf kaartje heb je gemaakt.
    Heel mooi papier en een super lief stempeltje heb je gebruikt.
    Bedankt voor je leuke verhaal jij beleef nog wel eens wat op blogs(haha)

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi,
    Je kaartje is prachtig. Mooi gedaan, succes met de challenge. Ik zie ook geen mannen, vreemd dat ze bij jou in je computer zijn gekropen. Heb je wel een goede virusscanner/spamfilter aanstaan?
    Succes met de mannen, hoop dat je ze snel de computer uitkrijgt, want wat moet je er mee...
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Haha en van de sneeuw heb ik geen last, er is geen vlokje gevallen hier in het noorden en nee ik heb geen last van reclame.
    Je kaartje is dan wel weer heel mooi geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  66. haha wat een verhaal ik heb er soms ook last van hoor maar ik heb aan 1 mn handen vol dus ik heb er ook geen belang bij maar je word er gewoon niet goed van die reclame fijne avond liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh wat heb jij nu weer!! Vreemde mannen in je linkerooghoek. Zit je niet stiekem te pimpelen tijdens het bloggen??? Ik heb ze nog nooit gezien maar het idee van hobbyaanbiedingen lijkt me ook niet echt een goed idee. Heb je bijna de portemonnaie van de mannen nodig hahaha....
    Je kaartje is weer super. Zelf hou ik een avondje achter de computer op zolder is het om te ijsberen zo koud.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat een heerlijk verhaal weer Aniet!!!! En wat een mooi kaartje ook weer....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat een leuk verhaal heb je er weer bij gemaakt. Je kaart is mooi en wat maakt het uit of je bingo goed is of niet, je kaartje is prachtig net als je verhaaltjes. Lees ze altijd met plezier, snap niet hoe je dat kunt hoor, soms probeer ik het wel, maar dan gaat het toch helemaal mis.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Bij mij komen ook geen mannen voorbij, je kaartje is weer een toppertje, leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Hoi Anita,
    Wat is het toch heerlijk om je blogverhaal te lezen. En ja, hoewel ik getrouwd ben (met een man ;p) heb ik ook een keuzelijst voorbij zien komen. Ach er zaten best leuke plaatjes bij hoor maar echt kiezen... hihihi!
    De eerste keer (nee niet die eerste keer ;p) kon ik op een linkje klikken in de reclame balk en kwam ik op een site waar ik het kon verwijderen maar waarschijnlijk was mijn aantrekkingskracht te groot of zo want ze kwamen weer terug na een tijdje. Vervolgens heb ik me afgemeld en toen aangemeld en was het weg. Net op tijd want toen kwam mijn man thuis whaahahah!
    Je hebt een super kaartje gemaakt! Echt om lekker jarig bij te zijn!

    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  72. ik geniet altijd van jou blog verhalen en moet vaak lachen.
    je kaartje is weer een echte topper meisje, en door dit weer lekker frutselen he?
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Al die mannen zien jou strallende koppie en denk wauwie wat een leuke vrouw daar wil ik wel een drankje mee drinken hahaha, maar helaas aniet heeft er geen zin in heren, dus loop maar een blog pagina verder

    je kaart is weer super

    de sneeuw vind ik ook niets, van mij hoeft het allemaal niet zo, van achter het glas ziet het er mooi uit buiten, maar als je er op je brommetje door heen moet is het minder

    dus jullie ook uitkijken buiten
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ziet er weer goed uit Anita.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Beste Aniet,
    Je kaartje is prachtig. Mooi gedaan, succes met de challenge.

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  76. hallo anita
    weer een mooi kaartje hoor hij is zo mooiiiii
    groetjes brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Een super mooie kaart! Heel lief en vrolijk en Tilda staat er prachtig bij met haar grote bos bloemen. Mannen zie ik ook niet op mijn blog verschijnen, trouwens sowieso geen reclames, gelukkig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Tjee alweer 80 opmerkingen over je kaart , dat komt vast omdat jij ook altijd een lief berichtje achter laat bij een ieder!!!

    Je kaartje is weer prachtig !!!

    Ik zie gelukkig niks van reclame voorbij komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hoi Anita,

    Ja de sneeuw is mooi als het mooi wit blijft en dat het geen blubberige troep wordt, maar dat is in Nederland altijd al gauw.
    Nu je kaart wat een droppie is het weer helemaal top.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik hou van de sneeuw en probeer elke dag een wandeling te maken maar het zootje wat altijd daarna komt vind ik stukken minder, hihi zo zie je maar zoveel mensen zoveel meningen ;-)
    Ook ik heb aan de bingo bij Ge-We meegedaan en hab ook meerdere bingo's bleek achteraf haha nou ja we zullen het zien of het vals is of niet in ieder geval vind ik jou bijdrage helemaal super leuk !!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wij hoeven die sneeuw ook niet Anita.
    Op de boerderij geeft dat alleen maar extra werk.
    En extra werk is minder tijd voor de hobby, leuk klinkt anders.
    Je hebt weer een schat van een kaart gemaakt.
    Een hele mooi sketch in prachtige kleurtjes.
    Geweldig mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Anoniem13:30

    Gezellig verhaal heb je daar weer geschreven Anita. Jouw mannen komen bij mij niet langs op blogger maar op de mail. Zoooo verschrikkelijk irritant. Dit zou niet moeten kunnen. maar nu je kaart en die is geweldig leuk gedaan. Ik ben niet zo'n magnolia fan (bij mij mislukken altijd de gezichtjes vind ik en altijd commentaar dat ze geen mond hebben) maar dit vind ik weer zo'n leuke. Heerlijk lente gevoel krijg je dan met zo'n bos tulpen. Prachtig hoe je alles verwerkt hebt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Hoi Anita,
    Weer zo'n leuke kaart!! Super mooie kleuren en wat een gave teksten heb je gebruikt echt een top kaartje!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat heb je mooie kleuren gebruikt Anita! Prachtige kaart is het geworden.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wederom een fantastische kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Wat een schattig kaartje en mooi kleuren ook.
    Heb ook veel van die reclame's, erg vervelend elke keer maar weet niet hoe je dit weg krijgt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hele mooie kaart Anita, leuk dat je ook volger van mij bent geworden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Heel mooi kaartje Anita!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wat een prachtige kaart. Mooi van kleur ook.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wauwww anita
    wat een schitterend kaartje
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat heb je toch schitterende kaarten gemaakt Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  92. je kaart is weer prachtig anita
    met de tilda en haar bos bloemen

    mooie kleuren ook trouwens

    hi hi aan de man brengen nee heb nog niks gemerkt want heb het programma net geinstaleerd op aanraden van wendy en kan weer mijn kaarten plaatsen

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik heb je prachtige kaart op tijd ontvangen hoor! Erg mooi gedaan en bedankt voor de leuke en lieve woorden in je kaart! Echt een feestje om te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita