27 maart 2013

Nou hij staat inmiddels op zolder hoor!

En ja hoor alweer een maand voorbij en de laatste woensdag van de maand en dat betekent het is weer kleurenkaartenteamdag. GerJanne had deze keer de kleurtjes uitgekozen, donkerblauw en zeegroen, nou dat heb ik geweten ook, je had vanmiddag mijn huisje moeten zien, oh la la wat een puinhoop werkelijk alle kisten stonden in de woonkamer en maar zoeken, zoeken en nog eens zoeken, nou uiteindelijk heb ik iets gevonden wat er op leek. Maar weer eens een vintagekaartje gemaakt, dat was alweer een tijdje geleden en had er gewoon zin in, dat heb je soms weleens hé dat je opeens denkt oh ja laat ik weer eens wat nostalgisch maken, moest er gewoon weer eventjes inkomen joh. Niet dat ik zo een ster ben in vintagekaartjes maar vind het wel altijd leuk om te doen, hou van dat sfeertje, heerlijk. Wel weer jammer dat de kleuren anders overkomen op de foto want geloof me in het echie is het echt de door GerJanne uitgekozen kleurtjes hoor. Willen jullie ook zien wat de andere deelnemers aan het kleurenkaartteam hebben gemaakt, kijk dan maar even bij Martina, of kijk in mijn sidebar, zo geinig allemaal kaartjes in dezelfde kleurencombinatie te zien. En sorry dat ik weer over mijn printer begin, nou je mag het gerust weten het is nu echt gedaan met hem, heb hem nog toegesproken maar helaas noppes mijn papier ging er nog steeds niet doorheen. Maar weet nu wat het is hoor, hij wil gewoon niet dat ik mijn zo geliefde waterpenseeltje gebruik, hij is antiwater en accepteert gewoon geen aquarelpapier, hij is letterlijk in de tegenaanval gegaan want wat denk je had ik de printer even uit mijn computerkast gehaald en schrok me een hoedje, ligt er een hele plas water onder de printer, ik met mijn vingers in de papierlade oh jeetje ook nat, is toch niet normaal, vraag me ook niet hoe het kan maar weet nu zeker dat het nooit mijn vriendje zal worden die rotprinter ..... echt een dwarsligger en voordat ik er echt een puntkoppie van krijg heb ik hem boven op zolder maar eventjes in een hoekje gezet want ik wil hem voorlopig niet meer zien. Is die nou helemaal gek geworden ..... en nee ik heb niet uit frustratie een glas water boven hem leeggegooid, nee echt niet .... Maar het ergste komt nog, ik dus toch maar eventjes naar de computerwinkel kijken of ze daar een andere Epson-printer hadden voor een leuk prijsje, had al van een paar bloggertjes de Epson XP-405 horen voorbij komen en dat die met gemak 300 grams papier van Terschelling er doorheen trekt en alles daar tussen in en waterbestendige inkt heeft, en ja hoor daar stond hij dan dus toch maar gekocht, nou ik kan wel janken wat ik ook doe hij denkt weer ja Aniet je bekijkt het maar, bij iedereen schijnt het te lukken behalve bij Aniet, laat het nu echt maar een paar dagen rusten want ben bang dat er anders echt een glas water overheen gaat ...... grrr


Wil mijn kaartje trouwens laten meedoen aan de bingo bij de Creatieve Zebra en heb het rijtje lint, bloemen en geen stempel, en eigenlijk ook het rijtje blauw, stans, bloemen gebruikt. Welkom Angelique en Moni op mijn blog, leuk dat jullie volger zijn geworden, gezellig weer. Bedankt voor de gave reacties op mijn blauwe kaartje, ze zijn weer met het bekende glimlachje gelezen, heerlijk. En zoals telkens weer zegt Aniet lieve bloggertjes aan de andere kant van het beeldscherm tot de volgende keer! Kom vanavond weer mijn dagelijkse blogrondje maken want Aniet is vandaag weer centjes aan het verdienen.

91 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje weer, zo mooi gedaan een toppertje dus.
    Balen zeg met je printer,
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een mooie stijlvolle kaart alweer ! mooi gemaakt
    blij met je deelname en hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij ?
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi vintage kaartje is dit Anita in de kleurtjes van vandaag, Leuk!! Succes met je nieuwe printer.

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart is het geworden en succes met je printer vandaag, techniek en anita gaat niet samen dus ik kan je geen advies geven.

    fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toestand is het, ik kan me voorstellen dat je daar verschrikkelijk van baalt. Dan wil je zo graag en dan lukt het niet. Ik ben niet echt een iemand die veel inkleurt. Een zinvolle tip kan ik je ook niet geven. Ik hou van de vintage stijl, vind je kaartje ook erg mooi geworden, ook erg leuke kleuren.

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtig kaartje.
    vind vintage mooi, maar weet zelf eigenlijk niet hoe ik zo'n kaartje moet maken.
    Onze hp printer pakt ook alle diktes papier, maar bij sommige printers moet je hem instellen op dikte van papier. Ook kan ik met onze al-in-one printen op aquarelpapier en na even te laten drogen, het gewoon bewerken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart geworden, ik ben het helemaal vergeten,groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Anoniem08:42

    Prachtige kaart Anita en balen dat je problemen hebt met de computer.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Anita, de kleuren zie ik hoor. Het is wat met al die apparatuur, hij moet het gewoon doen! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Anoniem08:52

    Hahahaha jij en je printer!
    Hier ook zo'n gevalletje ik krijg ongewenste strepen naast mijn geprinte afbeeldingen en krijg er ondertussen ook een punthoofd van! Alleen is het probleem dat mijn printer al op zolder staat! :-P
    Je kaartje is ondanks de stress weer erg mooi geworden! Prachtige kleuren en plaatje!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Aniet, de kleuren zijn niet gemakkelijk maar je hebt er weer iets moois van gemaakt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach ach,wat een sores allemaal,je kaart heeft er niet onder geleden hoor Anita. Ik vind het leuk dat het net lijkt of je het gaas opgespannen hebt tussen je splitpennetjes/pareltjes,toppie,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. O wat kan dat frustrerend zijn, ik voel met je mee, ik was al weken met mijn strijkijzer aan het vechten, dan weer wel water lekken dan weer niet.
    Gisteren heb ik hem naar de schuur verbannen en inmiddels staat hier een doos met een nieuw strijkijzer.
    Ik mag hopen dat die wel gaat meewerken , durf niet te zeggen wat er anders mee gaat gebeuren.
    Maar.....je kaartje, het is weer een plaatje Anita, ziet er weer schitterend uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Aniet, kan me heel goed voorstellen dat je die printer het raam uit wil gooien, hihihi! ik heb altijd canon printer versleten en heb nu de canon 5450... ik hoop dat als je even wat ademhalingsoefeningen hebt gedaan dat alles weer goedkomt.. misschien toch nog even op gemak de gebruiksaanwijzing doornemen....

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie vintage kaart heb je gemaakt. Leuk is dat als je spontaan de kriebels hebt voor een bepaalde kaart en er rolt weer wat moois uit. Wat een ellende met je printer zeg, om een punthoofd van te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie vintage kaart Anita!! Heel leuk...zijn best moeilijke kleuren!! Succes met je NIEUWE printer...

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattig plaatje en weer zo'n mooie vintage kaart!! Ja, die printers zijn verschrikkelijk. Ik heb laatst een nieuwe gekocht en dacht dat ik er nu weer een tijd tegen kon. Maar die van mij vertikt het om fotopapier te pakken; dat blijft telkens achter in vastzitten pffff. Ook een Epson. Ik hoop dat het bij jou in ieder geval nog goedkomt.
    Liefs,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anoniem09:47

    Wat een schitterende vintagekaart Anita. Geweldig leuk gedaan zo met die gaasjes. Die printer kan wel helemaal weg joh dan ga je over op de vintage. Hier ben je ook echt goed in. Super toch.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Anita

    wat een prachtige vintage kaart heb je gemaakt plaatje is ook zo leuk .
    Jeetje wat een gedoe met je printer ik kan je er niet mee helpen geef meestal een paar klappen en dan doet die het weer haha.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje wat een pech heb je ook met je printer,
    nou ik hoop dat ook voor jou en je printer weer
    snel de zon gaat schijnen want dit is echt niks.

    Je kaartje is super mooi, hele andere kleuren dan
    ik van je gewend ben, maar super schitterend ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind wel dat bij jou op het ogenblik alles achter elkaar de geest geeft Anita, dat is een duur kostenplaatje.
    Maar je hebt toch weer een prachtige vintagekaart gemaakt, ondanks de ellende.Ik vind het plaatje héél lief.
    Mooi gemaakt vrouwtje.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anita,
    Wat lastig dat je nieuwe printer ook weigert..grr..Ook wij hebben pas een andere printer en ik mopper ook steeds, mijn oude..die wilde alle papier wel accepteren, maar deze mooi niet..zucht...Wat leuk dat je nog eens een Vintagekaart hebt gemaakt, lief plaatje, mooi afgewerkt..super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anita
    Ja die ellende met een printer kan goed je dag verpesten maar je kaart ziet er geweldig mooi uit
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. het is een super mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Anoniem10:40

    Hoi Anita

    Wat erg van je printer,ga nadenken hoe dat kan .
    Deze kaart is wel een schatje geworden.
    Liefs Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat raar dat hij het nu ook nog niet doet en wat frusterend, geef je zoveel geld uit, weet je hoeveel mooi papier ect voor kan kopen?, doet hij het nog niet, arme jij! je kaartje is een snoepie geworden

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Printers, praat me er niet van!!!!
    Je kaartje is prachtig en helemaal in mijn favo kleur natuurlijk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat balen voor je Anita de ellende met je printers....troost je... hier gaat er ook geen dik papier door...moest er gisteren ook weer een uit peuteren achter in de kast....
    Maar je kaartje is heel erg mooi hoor...leuk romantisch kaartje
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou Aniet, je hebt toch wel pech hoor met je printer! Da's echt balen want ja, 'n goeie printer kunnen wij freubelmutsen niet missen hé! Je kaartje is in ieder geval heel mooi geworden!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhhh....Wat een plaatje Anita!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit is weer een prachtig kaartje geworden!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gelijk terug brengen die printer, want als het éénmaal een maandagochtend apparaat is, wordt het nooit wat! Je kleuren van je kaartje zijn door je gesnuffel in de bakken in ieder geval goed gelukt, en heel mooi nostalgisch geworden.
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nou nou Aniet, het zit je niet mee met die stomme printers! Echt waardeloos. Ik hoop dat je er nog uit gaat komen waar het nou aan ligt. Ja kaartje is in ieder geval wel heel leuk geworden!
    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een zorgen over zo'n stomme printer....dat ding verdient helemaal niet al die aandacht haha.
    Je kaart is weer goed gelukt Anita!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi,
    Wat een mooie kaart weer voor het KKT. Leuk gedaan. Wat een pech met de printers. echt balen zeg. sterkte, hoop dat t goed komt. Ik ga nog even verder bloghoppen. Ben benieuwd naar alle creaties
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat erg nog steeds je printer niet goed ondanks een nieuwe ik zou zeggen terug naar de winkel
    Je kaart is een topper prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Mooie kaart Anita,mooie kleuren ook.
    Probeer eens 200grams aquarel papier door je Epson te draaien.
    Ik heb de 445 en mag maximaal 200 grams papier er door doen,dat werkt prima.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie vintagekaart voor het KKT! Dat is jouw wel toevertrouwd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Je vintage kaartje is goed gelukt hoor echt super.
    Leuk met al die details .
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Een prachtige vintagekaart. Het plaatje is super. Veel succes met je printer.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wauw Aniet je kaart is een topper!! Mooi in deze vintagestijl, dat gaat je ook erg goed af.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een super mooi kaartje heb je weer op je blog gezet.
    Prachtige blauwe tinten en het plaatje is ook al zo lief.
    Al wat ik hier zie ziet er mooi uit.
    Tof gedaan Aniet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wauw wat een mooi kaartje meid dit vintage meisje heel mooi ook zo met die tule en kant er bij

    balen van je printer meid laat het inderdaad maar even rusten en probeer het later nog eens sucses er mee

    lieve groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Prachtig, Anita. Ik houd zelf ook erg van deze stijl maar maak ze eigenlijk ook te weinig. Wat de printer betreft: ik heb vanmorgen ook al ruzie met de mijne gehad. Die heeft ook moeite met het papier waar ik op kleur. 2x vastgelopen en nu ook maar even laten rusten. Daar kan ik ook zo van balen. Troost je dat een ander dit ook wel eens heeft. Het is wel een schrale troost maar toch ik kan me voorstellen dat je van een nieuw apparaat wat verwacht. Succes ermee.
    groetjes van Yvonne Rijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat een mooie kaart Anita!
    Schitterend.Mooi plaatje ook. Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Prachtige vintage kaart,leuk met het verbandgaas achter het plaatje.Veel succes met je printer!!!!en als het je niet lukt ga even terug naar de winkel als het op de doos staat dat het dikke papier pakt moet die het ook doen dus ik zelf zal even terug na de winkel gaan en vragen om uitleg.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een prachtige kaart, beeldschoon.
    En die printer ja als je iets niet lukt dan moet je het links laten liggen zou ik zeggen. maar ik weet zelf dat ik dat niet kan en dan juist door ga tot het bittere eind. geen geduld dus.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, en wat die printer betreft ze zijn best erg eigenwijs
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Lang zoeken? Nu ik je kaartje zie herinner ik me dat er ergens in een laatje ook nog van dat mooie kant ligt . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Schitterende kaart, Anita. de kleuren zijn goed geslaagd. Het blijft altijd lastig als een printer niet wilt doen wat jij wil.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  53. hoi Aniet,

    Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt!

    groetjes Relinde

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Beeldschoon vintagekaartje Anita! Vervelend hoor dat de printers tegen je zijn. Wij hebben ook een Epson en die doet het prima, ook Terschelling papier en de inkt vlekt ook niet.

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Een hele mooie vintage kaart met een schattige plaatje erop. Ook mooie rozen! Succes met je printer. Ik kan je niet veel raad geven want onze printer is ook niet alles zodoende stempel ik altijd. Wat ik wel ooit heb gedaan is als je geprint hebt met de heattool de afbeelding verwarmen dan droogt de inkt wel helemaal in. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hoi Anita, hij is weer mooi geworden! Groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oef, wat een ellende met die printer. Geen water over gieten, hoor.
    Je kaartje heeft niet onder je moppers geleden, hij ziet er schitterend uit!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hey Anita,

    Wat een reacties zeg... al 58 vandaag... en ik maar blij met mijn 17 postjes tot nu toe...
    Maar ook vandaag maakte je weer een super kaartje... En je vertelt ook altijd zo gezellig hé... Daar heb ik dan weer geen tijd voor...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hallo,

    Wat een pech het je met je printers Anita...
    Het kaartje ziet er prima uit, leuk gedaan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hallo Anita, ga je mailbox weer even volspammen want ik loop wat achter en je moet toch alles even bekijken, vind je ook niet.
    Wat een drama met die printer van jou zeg. Ik ben hier ook altijd blij als hij gewoon doet wat ik wil.
    Je kaart is erg mooi gemaakt, leuk dat je voor de verandering eens een "gewoon" plaatje hebt gebruikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Anita,

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, en zo lekker vintage super.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Prachtig kaartje Anita!
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Héél mooi Anita, leuke details!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Jij hebt wat te stellen met die printers van jou ze moeten jou wel hebben maar ik zou zeker Margo's advies opvolgen en anders een andere printer(??) want veel beloven en weinig geven doe t een gek in vreugde leven. Maar wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Prachtige kaart in de kleuren Zeegroen en Donkerblauw.

    Alvast fijne paasdagen !!!

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Hoi Anita,
    Wat vervelend dat je nu ook met je nieuwe printer problemen ondervindt. Laat je afdrukje wel altijd even goed drogen, dat is eigenlijk de enige tip die ik je mee kan geven. Nu over naar je nieuwe kaart. Die is echt prachtig en helemaal niets mis mee. Leuk dat je meedoet aan de challenge van DCZ.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Kan me voorstellen dat jij helemaal niet vrolijk wordt van je printers maar ik wel van je schattige vintage kaart Anita!! Ik schaam me maar weet niet eens wat hier voor printer staat maar .......afkloppen....nog nooit problemen gehad en ook super inkt want kan zowel met Derwent en terpentine als met mijn markers kleuren zonder gedoe. Ik dacht iets van HP maar ach....wie ben ik......als alles het maar doet en verder kijk ik nooit.......is dat niet erg en aan mij heb je dus niks vandaag, sorryyyyyyyyyyyyy!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Mooie kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Prachtige vintagekaart heb je gemaakt voor het KKT. Balen dat je zoveel pech hebt met de printers.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ha Aniet, ik wilde je inderdaad graag eens even helemaal met je hoofd in de kisten zien op zoek naar de juiste kleuren. En het is gelukt! En toch vind ik je kaart helemaal top!! Die kleuren dat geloof ik meteen, want dat was bij mij niet anders. Ik heb op verschillende plaatsen in huis een foto gemaakt en de laatste kwam in de buurt van de echte kleur.
    Hopelijk is je huiskamer weer toonbaar en leefbaar....
    ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  71. leuk vintage kaartje Anita. Je hebt mooie kleuren gebruikt. Lief plaatje. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  72. prachtige kaart Anita, en de tip die ik wou geven heeft iemand al gegeven. Kijk eens naar je instellingen, misschien staat er ergens iets van ander papier.
    grts
    frouwke
    en succes met je printer

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Getsiederrie wat een ellende met al die printers enzo... Gelukkig is het met je kaartje voor het KKT wel gelukt :-)
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een gedoe met die printers hè?

    Jeetje wat heb je een stijlvolle kaart gemaakt,helemaal super toppie!!!!

    liefs Ju@nita

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Schitterend echt een toppertje. Ik hou wel van vintage.
    liefs Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Deze kaart ziet er prachtig uit, mooie kleuren ook gebruikt. Nou sterkte met je printer hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een prachtig kaartje, Anita, vind het ook een erg mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Prachtige vintage kaart Anita! Mooi om te zien hoe jij de kleuren hebt gebruikt...lief plaatje en alles weer zo mooi verwerkt! En nu die rot printer nog....heel vervelend!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Mooi hoor jouw uitwerking in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. wat een gezellig post weer anita en wat een gedoe met die rot printers he?
    laten je altijd in de steek als je ze nodig hebt.
    maar je kaart is weer een topper meisje en natuurlijkm weer helemaal mijn stijl.
    prachtig vind ik hem en fijne dagen gewenst.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wat een prachtig romantisch kaartje is dit geworden, Anita!
    Daar mag je met recht trots op zijn!
    Leuk dat je weer meedeed aan onze bingochallenge bij De Creatieve Zebra.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hoi hoi Anita,
    wat weer een avontuur, nu met je printer,
    vervelend voor je!
    Je kaartje is weer super de super mooi geworden zo mooi die vintagestijl!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Printers zijn héél handig, als ze werken.
    Wat een mooie vintage kaart zeg! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. wat een leuke en mooie kaart heb je gemaakt!
    hoop dat de printerperikkelen gauw voorbij zijn
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een super mooi kaartje heb je ervan gemaakt!! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Printers.... Soms....

    Het is weer een leuk kaartje, Anita!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Je hebt er weer een hele mooie kaart van gemaakt En al het spul wat je hebt moet het gewoon doen onze printer doet het ook niet hij geeft aan dat hij de kleuren niet herkent en doet nu ook niks meer.grr
    Leafs Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een gedoe met je printer ja als ze het doen zijn ze je vriend maar anders grrr kan begrijpen dat je er boos van word.
    Gewoon rustig blijven dan lukt het gauw vast een keer, je kaartje is mooi geworden hoor.
    Een fijn paasweekend.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Je hebt er weer een hele leuke kaart van gemaakt Anita.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Een heel erg leuke vintage kaart.

    Succes met je printer.

    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Een beetje laat met het plaatsen van een reactie voor het kaartje van het KKT, maar beter laat dan nooit toch ;-)

    Wat een prachtig vintage kaartje heb je gemaakt zeg, erg leuk! mooie bloemen heb je gebruikt!

    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo daar aan de andere kant van het beeldscherm, wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht en een reactie hebt achtergelaten, ik lees ze altijd met een glimlach op mijn gezicht. Bedankt. Liefs van Anita